massa tankar

Le weekend et le lov

Kategori: Allmänt


Det var alla hjärtans dag och jag bestämde mig för att ha hatt 

Tog sedan av den och bugade och tackade för det strålande vädret log från öra till öra gjorde jag det med, om inte annat kan man ju nästan tro att jag var glad? 

Vi pussades och var glada att vi hade varandra 

 Vi pussades även för att symbolisera att all kärlek är rätt, hashtaggade sedan detta och lade upp på instagram 

Var på fest i Bjärred och det kan ni slå er i backen på 
 Tog en liten återställare och firade att Sverige tagit en satans massa medaljer i Sochi, sotji, soschi. Ja vi låter den gå..
Gick sen på bio med Mamsen och såg en wolf of wallstreet som förövrigt var en aning för vulgär och amerikansk för min smak, men di caprio var som vanligt amazeballz 


Igår kom klaris förbi och vi sjöng och spelade och myste som bara vi kan. Guld värd den tjejen. 
Senare på kvällen stack jag till kyrkan och till skubb där vi gjorde absolut ingenting och även det var guld 
Bra helg det där. 
Puss från mig 


JUSTE!!!!! Bokade även biljetter till Paris, så på fredag sticker jag och hälsar på min älskade vän i denna underbara stad. Kan knappt fatta. 
Önska mig lycka till på flygplatsen all by myself 



Kommentera inlägget här: