massa tankar

say something

Kategori: Allmänt

när man lämnar saker osagda går det oftast bättre. när man uttrycker saker både för sig själv och andra kan man lätt bli för medveten och ställer nästan alltid till med problem, i alla fall för min del. 
man börjar tänka och överanalysera precis allting som har med denna saken att göra. 
det går för många dagar och till sist börjar man ge upp det själv, för saker som du tänker och förväntar dig händer inte och då känns det som att allting är förlorat. sluta tänk Fanny, bara lägg av. 
 
imorgon har jag för övrigt samhällsprov och såhär känner jag inför det
 
har försökt intala mig själv att jag har pluggat hela kvällen, men nej jag sa nej sa jag, så kul ska vi inte ha det
sedan i veckan blev min telefon överkörd, tro det eller ej, skrattretande jag vet. så jag har i vilket fall fått denna helt jävla amazeballz lånetelefon
 
ayla lämnade mig och stack till Paris för att stanna där cirkus 5 månader, det var väl lite blandade känslor, men du inser inte hur tomt det blir efter vissa människor förrän dom är borta. hade gärna velat följa med, mest för att vara med henne och bolla tankar, prata, skrika på varandra och skratta åt varandra. jag saknar dig. hoppas så innerligt att du har the time of your life bland alla smashing fransmän. kommer och hälsar på dig om tre veckor. 
 
 
sedan ville jag väl bara säga godnatt. puss på er, såhär ser jag ut idag, outfit och galen inspo, skoja. 
 
 
Kommentera inlägget här: