massa tankar

I can't keep myself and still keep you to

Kategori: Allmänt

Åh vad jag njuter av sommaren. Vill få så mycket gjort. 
Dagen har spenderats i Dalby stenbrott och årets första dopp (tror jag?). Så jävla härligt! 
Kommer hem och blir ivägmanad till gymmet vilket jag är tacksam över nu, såå skönt 
Studentveckan var grym och jag älskar gryningar!! 
Snart är det midsommar!! Yes 

Under kvällen har det väl varit blandade känslor. Vissa saker är så svåra att komma över när de inte får ett ordentligt avslut, man kan liksom inte helhjärtat gå vidare utan att alltid ha tankarna bakåt i tiden. Nu är det sommar och jag vill inte leva i passerad tid jag vill leva nu och njuta av det jag har och att min fina vän kommer hem om ynka två dagar för att stanna i Sverige efter ett halvår i Paris. 
Jag vill cykla och bara känna lukten av sommar. Jag vill bada, sola och bränna mig som om det inte fanns imorgon. 
Jag vill spontanresa och ta med tält, grill och mysa med de underbara vänner som finns i min omgivning. Jag vill resa och bara vara. 
Ingenting vill jag ha med det förflutna att göra, men det försvinner inte ur mina tankar. Inte ens när jag sover försvinner du. Vad var det som hände? Bara säg så att jag kan få ut dig ur mitt huvud. 






Så jävla skollad 



 
Klänning till midsommar. ÄLSKAR DEN 

Kommentera inlägget här: